Tilaa ALIBI - 5kk nyt vain 39,00 € Tilaa Alibi →

Haluatko mainoksen tähän?

Ota yhteyttä

Poliisi tyhjensi yöllä Kaivopuiston – raivostuneet nuoret polttivat bajamajoja!

Poliisi tyhjensi yöllä Kaivopuiston – raivostuneet nuoret polttivat bajamajoja!

Helsingin poliisilla ja pelastuslaitoksella piti vappuyönä kiirettä. Vappuaaton aikana järjestyshäiriöitä syntyi eri puolilla kaupunkia ja varsinkin Kaivopuistossa esiintyi jatkuvaa rähinöintiä. Puistoalueella tehtiin pikkuryöstöjä, lompakoita ja kännyköitä anastettiin. Väkivaltaisten yhteenottojen lisääntyessä poliisi päätti poistaa juhlijat Kaivopuistosta. Poliisit asettuivat tiukasti riviin kypärät päässä ja ohjasivat ihmisiä hajaantumaan muualle. Kaivopuiston alueella laskettiin olleen jopa tuhansittain juhlijoita.

Yön aikana pelastuslaitos kertoi, että Kaivopuistossa oli poltettu yhteensä kymmenen  bajamaja-käymälää palamaan. Bajamajat oli tuotu alueelle varta vasten vappujuhlijoita varten.

Kaivopuistossa esiintyi myös lukuisia pahoinpitelyjä. Väkivallantekijät rähisivät keskenään, mutta pahoinpitelivät myös tuntemattomia vastaantulleita ihmisiä.

Haluatko mainoksen tähän?

Ota yhteyttä

Teksti: admin

Keskustelu

Jätä kommentti

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Kommentti tarkistetaan ennen julkaisua.