Tilaa ALIBI - 5kk nyt vain 39,00 € Tilaa Alibi →

Haluatko mainoksen tähän?

Ota yhteyttä

Näpistelijä jäi kiinni 168. kerran vuoden sisällä

Näpistelijä jäi kiinni 168. kerran vuoden sisällä

Poliisi sai hätäkeskukselta perjantaina ilmoituksen näpistelijästä, jonka vartija oli ottanut kiinni lahtelaisessa kauppaliikkeessä Paavolan kaupunginosassa.
Paikalla poliisipartiolle selvisi, että 35-vuotias mies oli ottanut kaupan hyllystä kaksi juomaa sekä kuulokkeet. Tämän jälkeen mies oli mennyt tavaroiden kanssa sovituskoppiin, jossa hän oli juonut juomia sekä purkanut kuulokkeet paketistaan ja laittanut ne taskuunsa. Paketin ja osittain juodut juomat mies oli palauttanut hyllyyn ja poistunut sen jälkeen kassalinjan ohi maksamatta taskussaan olleita kuulokkeita.

Poliisille selvisi, että tämä oli jo 168. kerta vuoden sisällä, kun mies syyllistyi anastusrikokseen.

Haluatko mainoksen tähän?

Ota yhteyttä

Teksti: admin

Keskustelu

Jätä kommentti

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Kommentti tarkistetaan ennen julkaisua.