Tilaa ALIBI - 5kk nyt vain 39,00 € Tilaa Alibi →

Haluatko mainoksen tähän?

Ota yhteyttä

Erikoinen grillitappelu Torniossa: Pahoinpideltiin vielä poliisiautossakin!

Erikoinen grillitappelu Torniossa: Pahoinpideltiin vielä poliisiautossakin!

Tornion Hallituskadulla käytiin aamuyöllä perinteinen grillitappelu. Paikkakuntalainen 20-vuotias mies kaatoi hänen kanssaan riidelleen 42-vuotiaan haukiputaalaisen miehen, joka löi kaatuessaan päänsä porraskaiteeseen. Torniolaisen miehen henkilöllisyys on poliisin tiedossa. Haukiputaalainen mies puolestaan otettiin Kemin poliisivankilaan säilöön juopumuksen vuoksi.

Hyvin ei jatkunut tämän jälkeenkään, sillä kuljetuksen aikana poliisiauton säilytystilassa mies joutui uudelleen pahoinpidellyksi, kun poliisiautoon oli otettu toinenkin päihtynyt. Nyt 19-vuotias torniolainen löi 3-4 kertaa päähän, ennen kuin partio ehti väliin ja raudoitti pahoinpitelijän.

 

 

Haluatko mainoksen tähän?

Ota yhteyttä

Teksti: admin

Keskustelu

Jätä kommentti

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Kommentti tarkistetaan ennen julkaisua.