Tilaa ALIBI - 5kk nyt vain 39,00 € Tilaa Alibi →

Haluatko mainoksen tähän?

Ota yhteyttä

Nainen löi naista ravintolassa Kemissä

Nainen löi naista ravintolassa Kemissä

Kemin keskustassa sijaitsevassa ravintolassa syntyi naisten välinen tappelu lauantaina aamuyöllä.

Partion mennessä paikalle ravintolassa ollut nainen kertoi, että hänelle tuli riitaa toisen naisen kanssa. Riidan päätteeksi nainen löi toista naista kaksi kertaa nyrkillä kasvoihin. Lyönnistä aiheutui lievää vammaa naisen kasvoille.

Lyöjää epäillään pahoinpitelystä.

Haluatko mainoksen tähän?

Ota yhteyttä

Teksti: admin

Keskustelu

Jätä kommentti

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Kommentti tarkistetaan ennen julkaisua.