Tilaa ALIBI - 5kk nyt vain 39,00 € Tilaa Alibi →

Haluatko mainoksen tähän?

Ota yhteyttä

Oululaisessa kauppakeskuksessa sytytettiin tulipalo

Oululaisessa kauppakeskuksessa sytytettiin tulipalo

Hätäkeskukseen ilmoitettiin tänään oululaisessa kauppakeskuksessa syttyneestä tulipalosta. Vartija oli kaikeksi onneksi saanut sammutettua palon, joka kyti wc-tiloissa. Asiakkaat jouduttiin joka tapauksessa evakuoimaan.

Tämänhetkisen tiedon mukaan palo oli tahallaan sytytetty.Teosta epäillään kahta henkilöä. Heidän henkilöllisyytensä on poliisin tiedossa.

Tapausta tutkitaan törkeänä tuhotyön yrityksenä.

Haluatko mainoksen tähän?

Ota yhteyttä

Teksti: admin

Keskustelu

Jätä kommentti

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Kommentti tarkistetaan ennen julkaisua.